Підготовка документів

Під час організації похорону оформлення документів після смерті один з найбільш відповідальних періодів. Для швидкої процедури оформлення документів треба вивчити весь необхідний перелік документів. Оформлення документів після смерті здійснюється у відповідних установах. Дана процедура проходить тільки при пред'явленні паспорта відповідального за організацію похорону. Заявник може бути як родич покійного, так і інший громадянин, який взяв на себе зобов'язання за проведення і організацію похорону.

Кожен  документ,виданий медичною організацією або ж органом РАЦСу вимагає ретельної перевірки занесених до нього записів. Особливу увагу треба звернути на дати, точність написання посадовими особами графи з зазначенням прізвища ім'я по батькові померлого, дати його народження і смерті, місця народження і смерті, а так же чітка вказівка ​​причин смерті. Необхідно простежити, щоб папери були завірені печаткою організації та підписані посадовими особами.

  1. Бланк констатації смерті (видається бригадою швидкої допомоги);
  2. Лікарське свідоцтво про смерть (видається лікарем поліклініки або працівниками моргу);
  3. Протокол огляду трупа (видається співробітником поліції);
  4. Гербове свідоцтво про смерть органів РАЦС (видається працівниками органу РАЦСу);
  5. Довідка про смерть (форма 33);
  6. Довідка на отримання державної допомоги на поховання (видається працівниками органу РАЦСу);
  7. Договір про надання ритуальних послуг (оформляється агентом ритуально-похоронної служби).